Moja i twoja klasa
Temat: [N.I] Szpilki kolektora Ja wywaliłem szpilki i dałem śruby nierdzewne M12 X 45mm (40mm). Źródło: nubira.info/viewtopic.php?t=4423
Temat: Pokrywa ...ze styropianu. Wnętrze jest niezbezpieczone, jedynie bezpośrednio nad lampami jest doklejona folia alu, taka sobie zwykła. Ta nonszalancka wydawałoby się prowizorka (w porównaniu) trwa sobie ponad 2 lata w stanie niezmienionym. Światełko zaś jest zawieszone na odcinakach profili kwadratowych z alu, również niczym niezabezpieczonych. Na pewno ślady utleniania wystepują, jednak na moje oko są zerowe. Ta konstrukcyjka świetlna mocowana jest na śruby nierdzewne. Jaki jest tego koszt chyba nawet nie warto liczyć. Zaleta jest podstawowa : niezależenie jaki kształt będzie miało akwarium i jak duże będzie zawsze się dopasuje pokrywę. Praktycznie "ze śmieci". Źródło: forum.klub-malawi.pl/viewtopic.php?t=5720
Temat: Brak mocy w akumulatorze. Tylko te śruby. Włożyć żeby szczotki dotykały pierścieni w środku, czyli najpierw pod kątem, żeby nie zniszczyć szczotek, i docisnąć śrubkami o których mowa powyżej. Dodam że lepiej dać śruby nierdzewne, a najlepiej imbusowe, gdyż mają większą żywotność niż "krzyżak" Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=16907
Temat: x czy y ? Śruby imbusowe śruby nierdzewne czy normalne? Źródło: romety.net/viewtopic.php?t=269
Temat: Demontaż fotela kierowcy ...po zewnętrznej (czyli przy drzwiach) - 2 śruby torx, jedna z przodu fotela, druga z tyłu i "od dołu" przy tunelu środlowym (2 śruby M8 z łbem 6kątnym pod klucz 13mm, jedna z przodu, druga z tyłu). Nie obawiaj się pogubienia nakrętek schowanych w poprzeczkach podłogi, przy progu, są jakoś zabezpieczone i potem można z powrotem trafić śrubą (ja przynajmniej trafiłem, jak pod fotelem mocowałem uchwyt do gaśnicy).
Acha, i nie żałuj na nowe śruby nierdzewne o podwyższonej wytrzymałości a nie jakieś gufno z plasteliny jak będziesz musiał wymieniać śruby i kombinować nowe mocowanie.
Pzdrw Źródło: forum.twingo.pl/viewtopic.php?t=6213
Temat: Sprzęgło wymiana OCB Uzylem smaru miedzianego jak juz napislem (dokladnie Carlube Cooper Grease) a takowy ma temperature pracy do ok 1100*C. Jak wiadomo temperatura spalin w "cywilnych" silnikach raczej nigdy nie przekroczy 700*C i to tuz przy wylocie z silnika, wiec nie widze problemu. TIS takze zaleca posmarowanie tych srub wydechu przed skreceniem. 8.8 do wydechu ? A po co ? Przeciez wydech nie przenosi zadnych obciazen ? Zreszta nie wiem jaka sruby nierdzewne maja twardosc bo jest ona tam podawana w inny sposob jak przy "zwyklych" srubach. Nie wiem jak sie to przeklada na te wartosci opisujace normalne sruby. A co ma dac palnik ? nie wiem jak te szpilki wygladaja u Ciebie ale u mnie byly tak skorodowane ze nie bylo absolutnie sladu nawet po nitkach gwintu wiec jestem pewien ze odkrecenie tych nakretek nie bylo mozliwe w zaden sposob. Nie mniej jednak uwazam ze Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=137776
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pldraco-malfoy.opx.pl
|
|
|