Moja i twoja klasa
Temat: Radni apelują: Promujmy Kielce w Polsce, a nie ... Radni apelują: Promujmy Kielce w Polsce, a nie ... Witam,
Już od pewnego czasu działania promocyjne i miasta i województwa
budzą moją lekką konsternację…
Przykładowo reklamy TV – pokazywane w nich były m. in. świętokrzyskie zabytki itp. a więc SYMBOLE.
Jeśli pokazujemy Krzyżtopór – używamy symbolu, a jeśli symbol dla
większości oglądających jest nieznany (po prostu jakiś zamek), to
reklama nie ma żadnego przekazu. To tak jakbyśmy używali symbolu €
wśród ludzi, którzy nie wiedzą, że to euro:)
Wracając do promocji miasta, każde z wydarzeń czy instytucji to
swego rodzaju MARKA, a wizerunek marki się buduje... Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,60,107163932,107163932,Radni_apeluja_Promujmy_Kielce_w_Polsce_a_nie_.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pldraco-malfoy.opx.pl
|