Strona główna
  środek ciężkości koła

Moja i twoja klasa

Temat: Szumy z tyłu.
Dystanse na pewno mają zajebisty wpływ, bo zmienia się środek ciężkości koła i piasty. Wtedy podczas obrotu koła łożyska pracuja w gorszych warunkach. ALe przy 100tys km , nie ma siły zeby szlag je trafił. Moze jakies wadliwe. Miałem Viki B i tez mi jucząło. Miałem 160 tys , wszyscy mowili LOZYSKO, LOZYSKO. A jak wiadomo w VB jest lozysko TYLKO z piastą, wiec cena KOSMOS. Pojechałem jednak do goscia, podgładził po oponach ręką( idealnych ) i mówi ze są POFALOWANE. A ja ze coś pierdoli, bo są...
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=13181



Temat: [E46] ET do 330ci
Jezeli chodzi o 8.5" ET35 to wypelni dobrze nadkola, chociaz srodek ciezkosci kola bedzie przesuniety, co w jakims stopniu odbije sie na pracy zawieszenia. Nie jestem pewien czy 255 nie bedzie przycieralo przy tak niskim ET, raczej sugerowalbym Ci 235 lub 245. Zalozenie 255 na przod bedzie trudne (ale pewnie mozliwe).
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=66886


Temat: [E36] Ciekawe felgi 17''?
">I znowu gadka o offsecie bez odniesienia do szerokości Chyba samo ET niewiele mówi na temat tego czy felga wejdzie czy nie, nieprawdaż? Wejsc wejdzie, ale koncept offsetow powstal po to, zeby byly niezalezne od szerokosci. Jasne, ze mozesz zalozyc powiedzmy felge 8.5" ET35 i felge 7" ET15, osiagnac podobny rezultat wizualny. Jednak w tym drugim przypadku przesuwasz bardzo mocno srodek ciezkosci kola na zewnatrz, co predzej czy pozniej odbije sie negatywnie na zawieszeniu.
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=66950


Temat: Felgi i opony - pytania i odpowiedzi
Dzięki za niezgadzanie się. Jak żyje, pierwszy raz spotkałem się z teorią, że środek ciężkości w felgach przyczepionych do samochodu ma wpływ na jego zamulanie. Ale zawsze mogę się czegoś nowego nauczyć. Idąc tą teorią, nie we wszystkich felgach zmienia się położenie szprych, w niektórych dokłada się rant, czyli środek ciężkości koła przesuwa się do środka, czyli w felgach z rantem, im szersza felga tym szybsze auto? Główne czynniki decydujące to: - waga elementu napędzanego - tarcie, czyli powierzchnia styku z ziemią - średnica całego, koła czyli przełożenie Zapraszam do dyskusji.
Źródło: graphiplus.home.pl/astra/viewtopic.php?t=1265


Temat: Reguła Guldina
Proponuje zajrzeć do książki G.M. Fichtenholz "Rachunek różniczkowy i całkowy" Tom II s. 196-199. a) Reguła Guldina mówi, że objętość bryły powstającej przez obrót figury płaskiej dookoła nieprzecinajacej jej osijest równa polu tej figurypomnożonemu przez długość okręgu, jaki zakreśla przy tym środek cieżkości tej figury. Nasza figura jest koło - pole koła to środek ciężkości koła, to poprostu środek koła, zatem łuk który zakreśla środek ciężkości, to stąd objetość: b) Rysując półokrąg tak, aby środek (całego okręgu) był w ponkcie (0,0) i rozważamy półokrąg znajdujący się w 1 i 2 ćwiartce układu. Oś OY jest osią symetrii tego półokręgu, więc środek ciężkości będzie leżał na osi OY, Wystarczy teraz znaleźć odległość Jeśli wykonamy obrót tego półokręgu...
Źródło: matematyka.pl/viewtopic.php?t=38545


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • draco-malfoy.opx.pl


  •  Wątki
     : Moja i twoja klasa
     : środek okręgu opisanego na trójkącie
     : środek do usuwania farby olejnej
     : środek do usuwania farb emulsyjnych
     : środek trwały używany
     : środek ochrony roślin
     : środek antykorozyjny do samochodu
     : środek do czyszczenia fug
     : środek masy ciała
     : środek symetrii figury
     : środek do mycia silników
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • 18plusnowosci.xlx.pl
  •  . : : .
    Copyright (c) 2008 Moja i twoja klasa | Designed by Elegant WPT